dimecres, 13 de gener del 2010

Primer contacte




Un primer contacte amb el Poble Vell de Corbera d’Ebre ara ja fa uns 5 o 6 anys va ser un dels detonants de la meva afició. Vaig fer un treball de camp on fotografiava diferents parts del poble, ruïnes amb una història molt forta darrere, la Guerra Civil.
Però no només el que interessa d’aquest poble és la seva destrossa sinó la seva construcció conceptual, com diu Joan Antonio Muntanyà, membre del Patronat Municipal del Poble Vell de Corbera:
«Convertir el Poble Vell de Corbera d'Ebre en un Monument a la Pau ben connectat i interrelacionat amb altres d'arreu del món.»2.
Un discurs en que el meu món s’hi identifica força:
Una conversió a partir de la història del lloc y relacionant-los amb altres semblants. Treballar sense oblidar la seva història, però incidint amb el que s’ha convertit i fer que els espectadors hi formin part.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada